Briefpapier Design

Advies op maat

Kies voor een uniek briefpapier design

Wil je een nieuw briefpapier design voor jouw bedrijf in handen krijgen? Met het juiste design zorg je er niet alleen voor dat je gezien wordt, maar ook dat je jezelf veel geld kunt besparen. Je hoeft namelijk minder inkt te gebruiken tijdens het afdrukken van jouw brieven en facturen. Alle documenten zijn daarbij wel voorzien van jouw bedrijfsgegevens en logo. Maar hoe kan een reclamebureau in Den Bosch of omgeving jou dan helpen om het design van het briefpapier naar wens te krijgen?

Jouw huisstijl en logo in het briefpapier design

Een goed briefpapier design is gemaakt aan de hand van jouw huisstijl en logo. Het briefpapier ontwerpen begint daarom ook vanaf het begin. Een professional kan het volledige concept nog voor jou ontwikkelen, maar je kunt er ook voor kiezen om de bestaande huisstijl te gebruiken. Heb je nog geen logo? Een professioneel logo ontwerpen is dan de eerste stap om te doorlopen. Zo ziet jouw briefpapier er niet alleen naar wens uit, maar straalt het ook professionaliteit uit. Briefpapier maken met logo helpt jou de klanten aan je te binden.

De reden om te kiezen voor briefpapier

Maar waarom zou je dan voor een uniek briefpapier design kiezen in plaats van je logo bovenaan de pagina te zetten? Briefpapier en enveloppen die voorzien zijn van de huisstijl en het logo van het bedrijf worden volgens onderzoeken vaker geopend dan de standaard witte enveloppen. Juist daarom kun je bij professionals beide opties kiezen. De enveloppen komen in verschillende maten, zodat je voorkomt dat jouw documenten niet goed aankomen bij de ontvanger. Aandacht besteden aan het totaalpakket kan jou helpen om een betere omzet te draaien.

Digitaal briefpapier met dezelfde mogelijkheden

Mocht je veel digitaal uitvoeren, zijn er ook voldoende opties beschikbaar. Ook dan wil je briefpapier hebben met een watermerk of logo. Ditzelfde briefpapier kun je dan weer gebruiken om uit te printen indien nodig. Of je stuurt het als bijlage in de mail, waardoor (potentiële) klanten direct zien dat het document van jou afkomt. Je maakt hiervoor gebruik van een Word-sjabloon, dat je kunt exporteren naar een pdf-bestand voordat je deze naar de klant stuurt. Zo kun je de juiste gegevens toevoegen voordat je de mail verzendt.

De kosten van briefpapier design

En hoeveel kost briefpapier dan eigenlijk? Het is afhankelijk van de keuzes die je maakt hoeveel een nieuw briefpapier design daadwerkelijk kost. Als je al een huisstijl en logo hebt, betaal je uitsluitend voor het ontwikkelen en printen. Als je alles nog moet realiseren, dan gaat de prijs omhoog. De ontwerpmogelijkheden zijn eindeloos, waardoor je het helemaal naar wens maakt en binnen jouw budget kunt passen. Met een kleine investering zorg je wel voor een betere binding van jouw klanten en kun je jouw bedrijf laten zien aan de buitenwereld.

Ontwikkel direct jouw briefpapier

Wil je zo snel mogelijk een nieuw briefpapier design in handen krijgen? Dan kun je direct aan de slag met het ontwikkelen van het ontwerp. De professional adviseert jou over de keuzes die beschikbaar zijn. Zo weet je zeker dat jouw briefpapier bij het bedrijf past en je de gewenste resultaten behaalt. Pas als alles naar wens is, komt de eerste druk en kun je de bestelling plaatsen voor de hoeveelheid die je nodig hebt. Met jouw nieuwe briefpapier zet je jouw bedrijf goed voort.