Communicatie in tijden van crisis

Communicatie in tijden van crisis

Een crisis geeft je als ondernemer hoofdpijn maar het biedt ook kansen om je voor te bereiden op de betere tijden die zeker weer gaan komen. 
 
Ondanks dat de marketing budgetten onder druk komen te staan is een crisis wel hét moment om na te denken over je marketing en communicatie. Sta er eens bij stil hoe je nu communiceert naar je klant en vraag je daarbij de volgende zaken af:
 
- Komt de boodschap over zoals ik deze bedoel? Oftewel wat is het doel van mijn marketing en bereik ik deze met mijn huidige marketing activiteiten? 
- Is de vormgeving nog bij de tijd? Gebruik je al jaren dezelfde stijl in je offertes, nieuwsbrieven en social media uitingen? Wellicht is het tijd om deze eens op te frissen. 
- Gebruik je de juiste media met het overbrengen van je boodschap? Kijk eens kritisch naar de media die je gebruikt. Bereik je daarmee je doelgroep of is het tijd om nieuwe media op te zoeken en afscheid te nemen van de oude vertrouwde? 
 
Naast je marketing activiteiten wil je nu en na de crisis weer volop je product of dienst aan de man brengen. Met een campagne kun je je marketing een stevige boost geven. Zorg voor online en offline zichtbaarheid met een creatieve campagne die onweerstaanbaar is voor je doelgroep. 
 
Wij helpen je graag je marketing te boosten door samen met te brainstormen over hoe je jouw klant bereikt en raakt. Effectief en Creatief.
Neem contact met ons op voor een afspraak, digitaal of in real life. 

Begin je creatieve vlucht hier

Beginnend met een vrijblijvend gesprek of vraag een creatieve brainstormsessie aan.