Huisstijl D&G
infratechniek
Vernieuwen, Versnellen, Verbinden
Op steeds meer plaatsen in Nederland is D&G betrokken bij de aanleg en montage van energie netwerken, aanleg van bekabeling voor beveiligingsnetwerken, reconstructies, de aanleg van glasvezelnetwerken, de aanleg van bekabeling/glasvezel op industrieterreinen etc. Opdrachtgevers vinden niet alleen snelheid belangrijk, maar ook vakmanschap en betrouwbaarheid.
BigBird heeft de gehele branding mogen restylen zodat de gehele uitstraling past bij de kernwaarden: professionaliteit en betrouwbaarheid. De nieuwe huisstijl die past bij deze tijd en lekker opvalt. Ook past deze stijl prefect bij de slogan van D&G; vernieuwen, versnellen en verbinden. Wat begon met een blauwe huisstijl is in de laatste jaren vervangen door een meer duurzame, groene kleur.
Logo ontwerp
Eigenlijk was D&G niet van plan om hun logo te veranderen. Ze hadden al eerder geprobeerd met een ander reclamebureau en dit liep op niets uit. Toch hield dit BigBird niet tegen. We hebben een vrijblijvend logo gemaakt, met de afspraak “no cure, no pay”. D&G was zo blij met ons voorstel, dat de gehele huisstijl mocht worden uitgewerkt.
Van blauw naar groen
In het begin was de huisstijl van D&G vormgegeven in een frisse blauwe kleur. In de loop van de jaren werd duurzaamheid echter een steeds groter thema. De huisstijl van D&G werd nogmaals aangepast en een herkenbare groene kleur werd gekozen als nieuwe huisstijlkleur.
Meedenken
BigBird denkt graag mee hoe jij het beste op kunt vallen. Hoe zorgen we ervoor dat jouw beursstand eruit knalt of welke gadgets kun je weggeven? Ook fotografie of video hebben we in eigen huis. We hebben alle tools tot onze beschikking om jouw merk of bedrijf lekker op te laten vallen.